.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشاورزي بودن استان گيلان توجيه اقتصادي ندارد

ایسنا : نماينده مردم لنگرود در مجلس هشتم با تاكيد بر اين‌كه كشاورزي گيلان بايد از نظام حمايتي برخوردار شود، تصريح كرد: در حال حاضر كشاورزي بودن گيلان توجيه اقتصادي ندارد.

مهرداد لاهوتي  منطقه خزر به مشكلات زياد كشاورزان و به ويژه چايكاران در استان گيلان اشاره كرد و گفت: همه نمايندگان استان گيلان براي برخورداري كشاورزان استان از نظام حمايتي دولت و منسجم كردن حركت‌هاي بزرگ استان كه تاثير اقتصادي آن شامل همه استان‌ها و در سطح ملي خواهد بود، تمام تلاش خود را در مجلس هشتم خواهند داشت.

وي در بيان اولويت‌هاي مجلس هشتم به هماهنگي درست اشاره كرد و افزود: ‌يكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي دولت حل مشكلات تورم و نيز بيكاري جوانان خواهد بود كه با شناسايي نقاط ضعف و قوت برنامه چهارم اين موارد در قانون برنامه پنجم و در راستاي چشم‌انداز بيست ساله مورد توجه خواهد بود.

لاهوتي هم‌چنين بر هماهنگي مديريت شهري دستگاه‌ها تاكيد و خاطرنشان كرد: بايد قوانين وضع شده در مورد مديريت و تصويب بودجه دستگاه‌ها، با نظارت بيشتري صورت گيرد.

وي درباره‌ي پروژه‌هاي ملي و استاني به راه آهن و كارخانجات گيلان اشاره كرد و افزود: مجموعه استخر كياكلايه با وسعت 200 هكتار كه با هماهنگي بخش خصوصي مي‌تواند به يك نقطه تفريحي مناسب گردشگري تبديل گردد و هم‌چنين چمخاله و چاف به يك نقطه بي‌نظير ساحلي، از مهم‌ترين اقدامات استاني خواهد بود.

نماينده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين‌كه نوع تعامل مجلس و دولت بايد منطقي باشد، تصريح كرد: مجلس بايد با پيدا كردن جايگاه واقعي خود اهرم نظارتي خود را توسعه دهد و همه نمايندگان با نگاه مثبت به مجلس، اهداف خود را طوري پيش ببرند كه به اهداف ملي كشور لطمه‌اي وارد نشود.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 خرداد 1387
پس حتما کشاورزی در کویر لوت توجیه اقتصادی خواهد داشت. لطفا بفرمایید ما بقی زمینها را هم به ویلا و اپارتمان سازی اختصاص دهند تا انشاا... ان وقت همه چیز توجیه داشته باشد.
نا شناس 20 خرداد 1387
این حرف یعنی اینکه بجای حل مشکل صو ر ت مسئله را یکجا پاک کنیم و خیال همه را با وارد کردن محصولات کشاورزی در این برهه از زمان که با بحران مواد غذایی در جهان مواجه هستیم راحت کنیم....
کشاورز 21 خرداد 1387
زمین را بفروشید و مانند تهرانیها به سفر دوبی بروید و اتومبیلهای خارجی سوارشوید و در شمال ویلا بخرید و ...... چرا باید کشاورز و خانواده اش در سختی زندگی کنند و نگران آینده فرزندانشان و شهریه دانشگاه آزاد ، مسکن ، اشتغال و ....باشند ؟ مگر تهرانیها برنج می کارند که اینقدر رفاه دارند ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
نا شناس 21 خرداد 1387
وقتیکه فرهنگ دلال بازی وکاسبکارانه بر اقتصاد مملکت مسلط شود ا نوقت ان میشود که می بینیم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.